ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ MOBILE VERSION
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ DESKTOP VERSION
Δωρεάν Μεταφορικά σε όλες τις παραγγελίες άνω των 19€
MENU
  • 6 Aτοκες
  • Super Deals
Σχολικές Επιδόσεις Αλλόφωνων Μαθητών : Εκπαιδευτική Πολιτική-Ερευνητικά Δεδομένα
ΚΩΔΙΚΟΣ: 9789604590384
ΜΑΡΚΑ:
12,25 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΠαιδαγωγικά

Σχολικές Επιδόσεις Αλλόφωνων Μαθητών : Εκπαιδευτική Πολιτική-Ερευνητικά Δεδομένα

ΚΩΔΙΚΟΣ: T131007022
9789604590384

ΜΑΡΚΑ:

  • 6 Aτοκες
  • Super Deals
PDF EXPORT
12,25 €
Προτεινόμενη τιμή καταλόγου 24,50 €

Άμεσα Διαθέσιμο

Αγαπημένα Ήδη στα αγαπημένα
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στα αγαπημένα
Σύγκριση Ήδη στη σύγκριση
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη σύγκριση
Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 19€
Ήδη στο καλάθι
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    Τι επηρεάζει τις επιδόσεις των αλλόφωνων μαθητών; Ποια μέτρα θα βοηθούσαν στη βελτίωση των επιδόσεων τους και γιατί αυτές δεν συμπεριλαμβάνονται στα επίσημα στατιστικά στοιχεία της πολιτείας;
    Το σύνολο των μέτρων που έχει λάβει η χώρα μας, στο πλαίσιο της Δια-πολιτισμικής Εκπαίδευσης, δημιουργεί συνθήκες διαφοροποίησης στις επιδόσεις αλλόφωνων και γηγενών μαθητών; Το αναλυτικό πρόγραμ­μα και οι μέθοδοι αξιολόγησης ανταποκρίνονται στις δυνατότητες των μαθητών με διαφορετικά γλωσσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά; Μήπως τελικά ο τρόπος λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος δηλώνει την αδυναμία μας να αποδεχθούμε τους «άλλους» ως ισότι­μους;
     
    Το πρώτο μέρος του βιβλίου πραγματεύεται τους παράγοντες εκεί­νους που επηρεάζουν τις σχολικές επιδόσεις των αλλόφωνων μαθητών. Η έμφαση δίνεται: στο οικογενειακό περιβάλλον, τη γενικότερη πολι­τική που εφαρμόζεται στην εκπαίδευση των πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών, τις μεθόδους αξιολόγησης, τη δίγλωσση εκπαίδευση, τις προσ­δοκίες των εκπαιδευτικών, τα περιεχόμενα του αναλυτικού προγράμ­ματος, τα σχολικά εγχειρίδια, την ξενοφοβία, τις προκαταλήψεις και τον εκπαιδευτικό ρατσισμό, το ρόλο του διευθυντή και των εκπαιδευτι­κών της σχολικής μονάδας.
     
    Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου τα δεδομένα τεσσάρων ερευνών από τον ελληνικό χώρο ρίχνουν άπλετο φως στη διαφορά που παρουσιάζουν οι επιδόσεις αλλόφωνων και γηγενών μα­θητών. Τέλος, στη συζήτηση που αναπτύσσεται στο τρίτο μέρος, επιβε­βαιώνεται η αναγκαιότητα αναθεώρησης της εκπαιδευτικής μας πολιτι­κής και η λήψη σχετικών υποστηρικτικών μέτρων για μια αποτελε­σματική και συνολική αντιμετώπιση των χαμηλών επιδόσεων των αλλό­φωνων μαθητών, οι οποίες, εάν δεν αντιμετωπιστούν έγκαιρα, θα οδη­γήσουν σε περιθωριοποίηση και αποκλεισμό, γεγονός με απρόβλεπτες συνέπειες για τη συνοχή της ελληνικής κοινωνίας στο μέλλον.