ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ MOBILE VERSION
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ DESKTOP VERSION
Δωρεάν Μεταφορικά σε όλες τις παραγγελίες άνω των 19€
MENU
  • 6 Aτοκες
  • Super Deals
Το Μάρκετινγκ και Εισαγωγή στη Διοίκηση Μάρκετινγκ (Τόμος Α')
ΚΩΔΙΚΟΣ: 9600216037
ΜΑΡΚΑ:
14,65 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΟικονομικά - Business

Το Μάρκετινγκ και Εισαγωγή στη Διοίκηση Μάρκετινγκ (Τόμος Α')

ΚΩΔΙΚΟΣ: T393039000
9600216037

ΜΑΡΚΑ:

  • 6 Aτοκες
  • Super Deals
PDF EXPORT
14,65 €
Προτεινόμενη τιμή καταλόγου 29,30 €

Άμεσα Διαθέσιμο

Αγαπημένα Ήδη στα αγαπημένα
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στα αγαπημένα
Σύγκριση Ήδη στη σύγκριση
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη σύγκριση
Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 19€
Ήδη στο καλάθι
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    Μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολοσμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης.

    Ευαίσθητοι και παρατηρητικοί οι συγγραφείς του έργου επισημαί­νουν:

    • Τη σημασία του προσανατολισμού των επιχειρήσεων προς την αγορά, αμφισβητώντας την «λατρεία» της παραγωγής που συχνά οδηγούσε τις επιχειρήσεις σε περιθωριοποίηση και οικονομικό αυτισμό, με την παραγνώριση της αξίας του καταναλωτή και τον τρόπο που αντιλαμ­βάνονταν ο τελευταίος τις ανάγκες του.
    • Τη βαρύτητα του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, όπως αυτό αναδιαρ­θρώνεται με τις μεταβολές στα χαρακτηριστικά των παικτών, των κα­νόνων του παιχνιδιού και των μέσων που χρησιμοποιούνται.
    • Την ταχύτητα που θα πρέπει να επιδεικνύουν στις αντιδράσεις τους οι επιχειρήσεις, αντιδράσεις που συνδέονται με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες αγοράς.
    Η στρατηγική μάρκε­τινγκ διαμορφώνεται από μια ομάδα ειδικών, η καθημερινή όμως ευθύ­νη των ενεργειών του μάρκετινγκ είναι υπόθεση όλων των εργαζομένων σε μια επιχείρηση. Καρπός και αποτέλεσμα του στρατηγικού σχεδιασμού είναι το αντα­γωνιστικό πλεονέκτημα, που προκύπτει για μια επιχείρηση ή για ένα προϊόν. Το ανά χείρας δίτομο έργο δίνει λεπτομερή στοιχεία για την στρατηγική προσέγγιση σαν διαδικασία, καθώς και για την εφαρμογή της στρατηγικής μάρκετινγκ σε ένα δεδομένο προϊόν ή υπηρεσία.
     
    Από την ανάγνωση του βιβλίου αναδύεται η διαπίστωση πως το μάρ­κετινγκ είναι καθαρά κοινωνική διαδικασία μέσω της οποίας τα άτομα και οι οργανισμοί εξασφαλίζουν ό,τι ακριβώς χρειάζονται και επιθυ­μούν συναλλασσόμενοι με άλλους.

    Η πρωτοτυπία και η παιδαγωγική αξία του παρόντος συγ­γράμματος βρίσκεται στην μεθοδολογία που χρησιμοποιούν οι συγγρα­φείς και στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται το κάθε κεφάλαιο: κά­θε ενότητα ξεκινά με ένα πραγματικό παράδειγμα, το οποίο βοηθά τον αναγνώστη στο να κατανοήσει ευκολότερα την θεωρητική ανάλυση που ακολουθεί. Έτσι, η συνέχεια είναι συναρπαστική. Τα παραδείγματα α­ναφέρονται σε βιομηχανικά και καταναλωτικά προϊόντα, σε διάφορες υ­πηρεσίες, σε φυσικά αγαθά, αφορούν δε οργανισμούς και επιχειρήσεις όλων των μορφών, ακόμη και μη κερδοσκοπικές. Θεωρούμε σημαντική την σύνοψη που γίνεται με το τέλος κάθε ενότητας, καθώς επίσης, εξαι­ρετικά χρήσιμη τη δεοντολογική άποψη που αναπτύσσεται σε κάθε κε­φάλαιο.

    Ανακεφαλαιώνοντας, θα λέγαμε ότι το παρόν σύγγραμμα των καθη­γητών Βoyd, Walker και Larreche, φιλοδοξεί να γίνει χρήσιμο εργαλείο στα χέρια ειδικών του μάρκετινγκ, επιχειρηματιών, φοιτητών, στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών, δεδομένου ότι καλύπτει με ξε­χωριστή επιτυχία το γνωστικό αντικείμενο του Στρατηγικού Μάρκετινγκ και συνδυάζει άριστα την επιχειρησιακή εμπειρία με τη θεωρητική γνώ­ση.