ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ MOBILE VERSION
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ DESKTOP VERSION
Δωρεάν Μεταφορικά σε όλες τις παραγγελίες άνω των 19€
MENU
  • 12 Άτοκες
Becker Vivienne - Tiffany & Co. Vision And Virtuosity (Ultimate Edition)
ΚΩΔΙΚΟΣ:
ΜΑΡΚΑ: Assouline
1.050,00 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑΓυναίκα

Becker Vivienne - Tiffany & Co. Vision And Virtuosity (Ultimate Edition)

ΚΩΔΙΚΟΣ: T345379199
9781649800749
Assouline

ΜΑΡΚΑ: Assouline

  • 12 Άτοκες
PDF EXPORT
1.050,00 €
Προτεινόμενη τιμή καταλόγου 1.050,00 €

Άμεσα Διαθέσιμο

Αγαπημένα Ήδη στα αγαπημένα
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στα αγαπημένα
Σύγκριση Ήδη στη σύγκριση
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη σύγκριση
Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 19€
Ήδη στο καλάθι
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    Όταν ο Charles Lewis Tiffany άνοιξε το πρώτο του κατάστημα το 1837 στη Νέα Υόρκη, πουλώντας «φανταχτερά αγαθά» που εισάγονταν από το Παρίσι, δεν μπορούσε να φανταστεί τα οράματα γοητείας που θα δημιουργούσε το όνομά του σε όλο τον κόσμο.

    Tiffany & Co. has transformed from a modest purveyor of gift items to a globally renowned byword for luxury and romance, sublime and rare gemstones, joyful objects of love and an inimitable mix of tradition and modernity. Tiffany is a name that resonates across generations and cultures, part of the fabric of social and cultural history, an American institution gifted to the world, an emporium of escapism, a repository of dreams.
    During its 185 years, Tiffany & Co. has continued to evolve creatively, embracing artistic and cultural influences, finding exciting ways to renew its rich legacy. Since the 1950s, Tiffany has brought on designers who have become iconic names, from Jean Schlumberger to Elsa Peretti and Paloma Picasso, ensuring that Tiffany remains dynamic and relevant to each generation. The company’s design-driven dynamism honors and perpetuates the founder’s pioneering spirit.
    Today Tiffany continues to bring fantasy to its annual high jewelry collections, while also speaking to new generations through original collections that offer personal self-expression, so much part of Charles Lewis Tiffany’s original concept. The beat goes on, the pulse of New York and of creativity, the quest for modernity and originality intertwined with reverence for Tiffany’s great heritage.
    Conceived as the catalog to accompany the exhibition Vision and Virtuosity at the Saatchi Gallery in London, this Assouline volume, available in both Icon and Ultimate editions, encapsulates all the romance and heritage of this world-famous American icon, highlighting Tiffany’s creative inspirations, witty advertisements and window displays, Blue Book jewel collections and diamond expertise, plus the stories behind the blue box, the classic film Breakfast at Tiffany’s and the fabulous yellow Tiffany Diamond.

    • Σελίδες: 256
    • 230 Φωτογραφίες
    • Γλώσσα κειμένου: Aγγλικά
    • Bιβίο με χειροποίητο δέσιμο και εξώφυλλο επενδυμένο με μεταξοτυπία
    • Bιβλίο σε πολυτελή θήκη επενδυμένη με μεταξοτυπία
    • Διαστάσεις: 40 x 47 x 8.2 cm
    • Bάρος: 25 Kg
    • ΄Eκδοση: Σεπτέμβριος 2022