ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ MOBILE VERSION
ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE ΣΕ DESKTOP VERSION
Δωρεάν Μεταφορικά σε όλες τις παραγγελίες άνω των 19€
MENU
  • 12 Άτοκες
Dior By Gianfranco Ferre 1989-1996
ΚΩΔΙΚΟΣ:
ΜΑΡΚΑ: Assouline
195,00 €
ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑBιβλία

Dior By Gianfranco Ferre 1989-1996

ΚΩΔΙΚΟΣ: T345379153
9781614287568
Assouline

ΜΑΡΚΑ: Assouline

  • 12 Άτοκες
PDF EXPORT
195,00 €
Προτεινόμενη τιμή καταλόγου 195,00 €

Άμεσα Διαθέσιμο

Αγαπημένα Ήδη στα αγαπημένα
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στα αγαπημένα
Σύγκριση Ήδη στη σύγκριση
Επιλέξτε διαθέσιμο χρώμα και μέγεθος για να εισάγετε το προϊόν στη σύγκριση
Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 19€
Ήδη στο καλάθι
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    This beautiful volume showcases Gianfranco Ferrι’s most emblematic haute couture designs for Dior from 1989 to 1996.
    Of all the great Parisian couture houses, Dior is perhaps the most famous and prestigious in the world, embodying Christian Dior’s sublime vision of femininity. Following Yves Saint Laurent and Marc Bohan, who had both been hired by Christian Dior himself, the Italian couturier Gianfranco Ferre, with an architecture degree from Milan Polytechnic, was selected in 1989 as the new artistic director of the house of Dior.
    This beautiful volume showcases Gianfranco Ferre’s most emblematic haute couture designs for Dior, from the Ascot–Cecil Beaton collection of Autumn-Winter 1989 to the Indian Passion collection of Autumn-Winter 1996. Fashion journalist Alexander Fury eloquently explores Ferre’s vision to balance his own taste and that of Christian Dior, reinterpreting Dior’s elegant style for the 1990s and a new generation of clients and fashion observers.
    • 320 pages
    • over 200 illustrations
    • Released in January 2019
    • W 29.8 x L 36.9 x D 3.5 cm
    • Hardcover with jacket
    • 3.8 kg